Happy Valentine's Day!






Ich hoffe, dass ihr alle einen angenehmen Valentinstag hattet (auch die, die arbeiten mussten bzw. noch müssen). Und alle Singles: naja, ihr habt die Blumen und Schokolade sowie den Wein für euch allein und könnt euch einen "treat yourself day" machen. ;)



Kurz und knapp: die farblichen Grundlagen sind einmal "Mod About You" von OPI (kleine Diva, aber irgendwie mein Lieblingsrosa) sowie "Wedding Gown White" von Glisten & Glow. Das Herz wurde mit einem Dotting Tool und vier, fünf Lacken gedottet. Definitiv dabei war "Mod About You" sowie "Lumos!" von essence. Den Rest hab ich weggeräumt bevor ich mir Notizen gemacht hab. Klein, aber fein. :)






Happy Valentine's Day! (Or well in case you live beyond Russia: I hope you had a nice Valentine's Day today ... because of time zones. ;) ) If you are single: make it a 'treat yourself day' and spend some cash on flowers, sweets and wine for yourself. Or something else that would also make you happy. Maybe just a nice breakfast or some delicious dinner?

Short and sweet: I have used "Mod About You" by OPI and "Wedding Gown White" by Glisten & Glow as bases here. The heart is dotted with four or five polishes. Unfortunately I have stashed them away before I could make notes for the post, so I only know two polishes for sure: "Mod About You" and "Lumos!" by essence.

1 Kommentar