[31DC2016] Day 30: Inspired By A Tutorial



http://www.chalkboardnails.com/2016/08/the-31-day-nail-art-challenge-2016.html


Für die Challenge von Tag 30 war mein einziges Problem: welches der vielen tollen Tutorials nehme ich? Es gibt so viele Blogger/Instagram Ladies, die viele Tutorials haben und die zu 99% einfach nur toll sind. Am Ende hatte ich bei tumblr etwas gefunden, was mir sehr gut gefiel!



Besagtes Tutorial, welches ich bei tumblr gefunden hab, stammt eigentlich von Gianna von nailstorming (die, die für "salt water" von Picture Polish verantwortlich ist ;) ). Besagtes Tutorial ist zwar nicht sonderlich passend für den Herbst, ich fand die Idee aber einfach zu süß. 

Benutzte Lacke wären hier: "Fluffykins", "Doodle Bug", "Cutie Patootie" sowie "Peachie Poo" von Pretty Serious, "Wedding Gown White" von Glisten & Glow und "327 Granite Grey" von kiko.



The real challenge for the challenge of day 30 was: which tutorial will it be? I liked a lot of inspiring tutorial at Instagram but also saved a good amount of links from blog tutorial because all of them are just awesome. At the end I stumbled upon something at tumblr which led me to Gianna's tutorial (she's the brain behind Picture Polish's "salt water"). 

I have used the following polishes: "Fluffykins", "Doodle Bug", "Cutie Patootie" and "Peachie Poo" by Pretty Serious, "Wedding Gown White" by Glisten & Glow uand "327 Granite Grey" by kiko.






1 Kommentar