[31DC2016] Day 28: Inspired By A Flag




http://www.chalkboardnails.com/2016/08/the-31-day-nail-art-challenge-2016.html



Und ganz schnell noch meinen Beiträg zum Thema "Flagge". Eigentlich hatte ich andere Ideen hierfür gehabt, die fielen aber schnell ins Wasser aufgrund schlechter Umsetzbarkeit. 



Meine anderen beiden Ideen waren erst die Flagge der Erde (ist eine Designidee) und die Olympische Flagge zu nehmen. Leider hat es daran gescheitert, dass ich nicht Kreise per Hand zeichnen kann (zumindestens keine gleichmäßigen). Schlussendlich habe ich mich für eine Flagge entschieden, die mir wichtig ist: die Regenbogenfahne. Wir haben das Jahr 2016 und all der Hass und die Intoleranz in dieser Welt: es macht mich krank. Deswegen habe ich mich für diese Flagge entschieden.

Benutzte Lacke sind: "license to thrill" & "i'm innocent" von Rival de Loop Young, "orange attack" von Maybelline, "At A Premiere" von Kaleidoscope by El Corazon, "212" von Golden Rose, "1001 party nights" von essence, "Little Black Dress" & "Wedding Gown White" von Glisten & Glow sowie "Mischievous Child" ("Озорница")" von Dance Legend.



I'll be so happy when the challenge is over because the last ones have been stressful and exhausting! I had planned something else for the "inspired by a flag" but I can't draw a good circle on my nails, so I skipped the flag of the Earth (it's a design idea) and the flag for the Olympic Games and went for the rainbow flag because it is important for me. Seriously we have the year 2016 and it's still so filled with hate and intoleranz: I'm so sick of it. 

I have used the following polishes: "license to thrill" & "i'm innocent" by Rival de Loop Young, "orange attack" by Maybelline, "At A Premiere" by Kaleidoscope by El Corazon, "212" by Golden Rose, "1001 party nights" by essence, "Little Black Dress" & "Wedding Gown White" by Glisten & Glow and "Mischievous Child" ("Озорница")" by Dance Legend.







1 Kommentar