[31DC2016] Day 16: Geometric



http://www.chalkboardnails.com/2016/08/the-31-day-nail-art-challenge-2016.html


Tag 16. Mehr als die Hälfte geschafft. Bei dem hatte ich ein kleines Motivationstief, aber Gott sei Dank gibt es Stamping Platten. ;) 



Ich hab mich hier für meine andere Creative Shop Stamping Platte entschieden, die ich besitze. Und was soll ich sagen? Genauso einfach zu benutzen wie die Platte von gestern. Das Motiv wurde jedes Mal von meinem Stamper aufgenommen und übertrug sich problemlos auf den Nagel. Ich weiß nicht, ob es daran liegt, dass ich den Creative Shop Stamper nehme, oder ob dies immer so einfach wäre, aber ich bin sehr begeistert davon.

Benutzt habe ich "Different View" von Dance Legend, "Wedding Gown White" von Glisten & Glow sowie die Platte 29 von Creative Shop. 



Day 16! The first half is done so far and I'm very happy about the fact that I have managed to fulfill the challenge so far! Tbh: I had no motivation for today but well ... here we are. Thanks to a stamping plate. I have used my second Creative Shop plate and it's just as gorgeous as the first one. The stamper picked up the design every single time and the transfer to the nail was great. I don't know if it's because I use the Creative Shop stamper or if it would work with other ones as well but I'm very delighted! 

I have used "Different View" by Dance Legend, "Wedding Gown White" by Glisten & Glow and plate no. 29 by Creative Shop.







Kommentare