[365 of Untrieds] essie - stylenomics Kollektion - head mistress (EU)



Hey!

Da ich zurzeit bisschen meine essies aussortiert habe, ist mir mal wieder die "head mistress" in die Hände gefallen und ich hab festgestellt, dass ich euch die noch gar nicht gezeigt hatte. Sie war Teil der Stylenomics Kollektion, die 2012 als Herbstkollektion auf den Markt kam.

"head mistress" ist ein warmes Rot ohne Schimmer, Glitzer, ... - einfach ein recht warmes Rot ohne großen Blauanteil. Nicht einzigartig, aber sehr klassisch. Theoretisch würde schon eine Schicht genügen, ich hab aus Gewohnheit zwei lackiert, die sich problemlos auftragen lassen und auch zügig trocknen. 


_________________________


Hey!

It's time for another essie because I went through all my 130 essies and decided to sell some. "head mistress" is one of them but I wanted to show you her before! She was part of the Stylenomics collection which was published as fall collection in 2012.

"head mistress" is a warm red without any shimmer or glitter. It's a rather classy red without a blue undertone, so it's not the most unique red in the world but it's nice. The pigmentation is so good that one coat should be enough but I have applied two as always (it's an old habit). The application is smoothless and it dries fast. 










1 Kommentar