[Nail Art] HalloweenNAC2014 - Horror || Monsteraugen || Monster Eyes

"This is Halloween, everybody make a scene
Trick or treat till the neighbors gonna die of fright
It's our town, everybody scream
In this town of Halloween"
Tag 4: Horror bei HalloweenNAC2014 von lackliebe.
(Nach Tag 1 mit "Tieren", Tag 2 mit "Monstern" und Tag 3 mit "Kürbis".)
Die Grundidee für meine Monsteraugen habe ich von chalkboardnails - leider sind meine nicht so geil von Hand gemalt sondern gestampt. Auch hätte ich vielleicht mal eher Neons nehmen sollen damit man die Augen besser sieht, aber hinterher ist man ja immer schlauer, nicht mehr? ;)

Benutzt habe ich: "mystic black" von Rival de Loop Young, "he's my boo" von OPI, "summer to go" von p2, "purple" von Beauty Women und "67" von Maybelline. Stampingschablone ist "BM-H08" von Bundle Monster. Der matte Überlack ist von Kleancolor und nennt sich "Madly Matt".


Day 4: horror for HalloweenNAC2014 by lackliebe.
(After day 1 with "animals", day 2 with "monster" and day 3 with "pumpkin".)
The main idea is similar to chalkboardnails' "Are you afraid of the dark?" but I have used a stamping plate instead of handdrawing the eyes. And well ... maybe I should have used neon colours so the eyes would have been more visible. 
I have used: "mystic black" by Rival de Loop Young, "he's my boo" by OPI, "summer to go" by p2, "purple" by Beauty Women and "67" by Maybelline. Stamping plate is  "BM-H08" by Bundle Monster. The matt polish is "madly matt" by Kleancolor.


Keine Kommentare