Blog Update

Ein kleines Blog Update in eigener Sache:

- sofern ich nicht selbst die Übersicht verloren haben sollte, so sollten jetzt alle Nagellacke, die ich zurzeit besitze, unter "Meine Sammlung" zu finden sein
- ferner ist meine Wunschliste geupdatet
- unter "Meine Sammlung" findet man auch die einzelnen Swatches verlinkt

- auf dem Weg zu mir sind zurzeit Präsentationsfächer für Swatches, da ich selbst einen Monat lang meinen Nägeln Ruhe lasse mit Lacken (Regenerationszeit); alle kommenden Swatches (sofern es keine älteren Bilder sind) werden also mit diesen Kunstnägeln gezeigt ;)

- da ich ja gefühlt Tonnen von Lacken besitze, und die meisten Lacke auch wirklich hier bei mir sind und nicht daheim bei meinen Eltern, so könnt ihr mir gerne schreiben, ob ihr eine bestimmte Farbe in nächster Zeit geswatcht haben wollt (ich werde dann versuchen dem schnell nachzukommen)


Mit lieben Grüßen,
 die Blogeigentümerin, die keine Lust mehr hat weiterhin Buchführung zu lernen



A little blog update:

- in case I haven't lost the overview over my polishes (which could be possible although I doubt it), you can find all the polishes listed by their brands under "my collection"
- furthermore my wishlist is updated
- every swatch I had shown is finally linked with their names (so you can go to my site "my collection" and find the swatch faster than searching through the entire blog)

- I bought a fawn with faked nails for a quick swatch presentation (I hope you understand what I mean) because I decided that I won't wear nail polish on my natural nails for a month because they're really ruined (too soft, ...); so my upcoming swatches (in case I don't find old photos with the polish on my natural nails) will be on such a fake nail ;)

- since I own tons of polishes (my feeling at least) and most of the polishes are here with me (and not at my parents home), I'll be able to do swatches of polishes you really want to see (well in case I own the polish); just write me a message (or a mail) and I'll try to do it as fast as I can


Greetings,
 the blog owner who doesn't want to learn accountings anymore

Keine Kommentare