Catrice - Be Aztec! (#C01)

Ganz ehrlich: eigentlich brauche ich nicht viele Worte, um diese Schönheit zu beschreiben. <3 Ich lasse lieber die Fotos sprechen.

Der Auftrag war gut (nicht zu dünn, nicht zu dick) und ich trage zwei Schichten. Er könnte auch schon nach einer Schicht deckend sein, wenn man gut mit dem Pinsel umgehen kann (was ich noch nicht so schaffe).






"Be Aztec!" ist Part der "UpperWILDside" LE von Catrice. Ich weiß nicht wie neu/alt sie ist, ich hab die Farben vorgestern bei Müller gefunden. DM hat bisher nur "Hollywood's Fabulous 40ties" als LE.

Rechts seht ihr die Farbe ohne direktes Sonnenlicht. Mein Zimmer ist sehr hell, da es nach Süden hin geht.



Links seht ihr die Farbe dann unter Sonneneinstrahlung. Hier kommt zum tragen warum ich diese Schönheit so liebe. Der subtile Goldschimmer sorgt dafür, dass ich meine Fingernägel eigentlich die ganze Zeit ansehen möchte!






To be honest: I really don't need a lot of words to describe this beauty. Just look at the photos and you'll know why I love the colour so much!

The application was okay (the polish isn't too thick nor too thin). I'm wearing two coats. It might be okay to wear it as an one coat but I really can't handle the brush so that I used two coats.



"Be Atzec!" is part of the "UpperWILDside" LE from Catrice. I really don't know how old it is (and the Catrice homepage needs ages to load for me at the moment due my bad internet connection) but I found it at my local Müller while DM just having the "Hollywood's Fabulous 40ties" as LE for sale.

At the right side and above at the left side, you can see the polish in direct sunlight. It shows your it's little secret just in direct sunlight (or artifical sunlight)! The golden glimmer isn't super strong, it's quite subtle. But you can't stop looking at your nails because it's a little eye catcher. The first photo shows the nail polish without direct sunlight. Where it's pretty but not so special as in direct sunlight.

Keine Kommentare